tisdag 6 september 2011

Om det var roligt !

Då ligger jag äntligen i sängen, dags att äntligen få sova ikapp några timmar. Gårdagen blev riktigt lyckad, från morgon till kväll! Först överaskade vi Minna på morgonen med finsk födelsedags sång och cheescake, sen hade jag en toppen trevlig arbetsdag som gick hyfsat fort. Jag hann med ett pass på gymmet där jag tränade magen lite extra hårt och träffade en jätte gullig tjej från switzerland som brukar träna samma tid som mig. Kul med lite tjejer på gymmet ! Efter att vi hade haft weeklymeeting så bar det av hemmåt för att göra sig klar till kvällen. Temat var ju turist party, med andra ord skulle vi vara utklädda till turister ! Jag var en barn-turist med flytkuddar, barnshorts och solkepa, vi var en härlig blandning turister hela gänget! Först var vi hos Minna & Emma P där vi firade och spelade mitt hemma gjorda spel som jag gjorde till Gnestadagen förra året, ett spel som brukar resultera i att man blir en aning på luren... Men kul var det !

Mor och dotter turist !

Efter det så drog vi in till Side antik och till Liman där vi firade med dans och tårta ! Inte så mycket folk, men vi har ett helt härligt gäg som höll ställningarna mer än väl ! Sedan drog vi oss vidare till The zone där vi fortsatte dansa. Jag hade verkligen så kul igår, var länge sen som jag hade sådär super roligt ! Så kul att vi var ett så stort gäng och alla var så härligt taggade. Mindre roligt att kliva upp imorse, speciellt när jag insåg att jag glömt att ställa klockan och vaknade med ett ryck klockan 10... Tur var att jag bara skulle skriva testamente på mina service områden och ha goals and developement samtal kl.11, meningen var att jag skulle studera utflykt på eftermiddagen men den var inställd så jag kunde skriva testamente under eftermiddagen istället. Så jag har varit rätt sliten idag men det har varit helt okej dag att vara det på !

En hel drös med happy tourist's !

Ikväll har vi också haft award dinner, käkade god mat på det ny byggda hotellet Side Prenses och var samlade nästan hela truppen. Men innan dess fick jag ett ryck och kände för lite förändring, så jag cyklade till Migros, köpte hårfärg och blev brunett igen ! Härligt men ovant efter nästan en hel sommar som blond.. Blev lite mörkare än tänkt också, borde ha tänkt på att mitt hår är så torrt här så jag borde bara haft i färgen hälften av tiden, så det blev verkligen väldigt mörkt ! Men solen gör ju sitt med blekning, så det dröjer nog inte länge innan det är skapligt ljust igen ! Men nu är jag för jävla trött alltså och jag har flygplats hela dagen och natten imorgon och även torsdag på dagen... kuligt kuligt, men jag har citywalk att se fram emot på torsdag kväll, det gillar jag starkt ! Nu ska jag sova.. Välbehövligt efter denna långa dagen ! Godnatti natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar