lördag 3 september 2011

Tonfisk !

För en gångs skull så spenderar jag inte min siesta i Antalya, idag valde jag att åka hem efter flygplats dagen och spendera den på gymmet istället ! Fick mig ett härligt pass med fokus på ben och rumpa, lovley ! Sedan cyklade jag hem och gjorde iordning en sallad, och inte vilken sallad som helst.. En tonfisk sallad (!?) vilket jag normalt inte äter, har alltid hatat tonfisk då jag tycker att det påminner om kattmat. Men jag bestämde mig för att lära mig äta det nu eftersom det innehåller mycket protein och även omega-3. Sen jag flyttade till turkiet har jag knappt ätit fisk alls, och den laxen man kan köpa här är dyr och svår att tilllaga när man inte har något kök. Men jag åt min sallad och den var helt okej !!! Så nu har jag lärt mig äta tonfisk också och kommer garanterat att fortsätta med det ! Men nu skall jag göra mig i ordning, det är ju såklart flygplatsen som gäller även ikväll ! Imorgon skall vi ha team dag, vad vi ska göra vet vi inte än.. Spännande ! Ha de !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar