fredag 9 september 2011

Roller och rutiner !

Då har jag äntligen fått mitt datum. Datumet då det bär iväg mot Egypten, den 10 oktober lyfter planet mot mitt nya kapitel. Det är en månad kvar och jag ser mycket fram emot ett destinationsbyte. Trivs här, det gör jag, men jag behöver något nytt nu känner jag, och det skall bli spännande att få se Egypten ! Jag har inte varit på gymmet sen i måndags nu... de får mig må dåligt. Igår kände jag att jag var påväg ner i en svacka igen, kände mig inge vidare alls.. Hade bestämt mig för att bara sitta hemma på balkongen och läsa, sedan lägga mig tidigt. Bara det att Minna hade andra planer och lyckades övertala mig att följa med ut. Trots trött och deppig är jag glad att jag gjorde de, va kul att komma ut och bara dansa lite !

Har varit rätt trött idag dock, drack bara nån öl igår, men det blev bara några timmars sömn! Har jobbat 13 timmars pass idag.. Har haft välkommstmöten, mingel, service och en massa andra småsaker där i mellan, så de blev en lång dag och jag känner mig lite sliten nu. Ser mycket fram emot min lediga dag på söndag, har inte varit ledig sen förra fredagen, så den dagen kommer sitta fint ! Ska se till att komma iväg till gymmet bättre i helgen och nästa vecka, är så rädd för att falla ner i en svacka igen. Jag saknar faktiskt lite att leva ett normalt liv med rutiner och planering. Där man har tid och råd att äta hälsosamt och få den sömnen man behöver.. Får nästan ångest för vad man utsätter sin kropp för i det här jobbet.. Det är inte hälsosamt någonstans. Men jag skall forstätta kämpa, har gjort det hela sommaren nu och får helt enkelt kämpa ännu hårdare, iallafall sista månaden ut här, sen kan man börja om igen i Egypten! Men nu ska jag borsta tänderna och tvätta av mig, måste sova.. Airport day and night imorgon..Yey.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar