tisdag 28 juni 2011

Wonderfull weekend !

Då var man hemma på lite siesta mellan jobben så jag passar på att skriva några rader..! Jag har haft en riktig toppen helg ! Visst, lördagen var lite tung, men vafan, SÅ värt det ! Söndagen så hade jag snooz på schemat och skulle inte åka till flygplatsen förrän vid 20 på kvällen, så jag fick sova min välbehövande skönhetssömn och gick sedan upp och körde en ordentlig genomkörare! Efter det avnjöt jag min frukost på balkongen och drog mig sen ner till poolen, där låg jag sedan hela hela dagen..! Så sjukt skönt ! Men flygplatsen kalla, det var dags att bege sig till jobbet! Jag var inne på departure till en början där jag helt plötsligt blev med barn, en 6 månaders liten flicka fick vila i mina armar medan hennes mor packade ihop vagn och väskor för att kunna checka in, det var så mysigt att ha det lilla knytet mot mitt bröst och hon var så snäll och verkade faktiskt tycka om mig ! När jag var klar inne på deppen fick jag bege mig ut till arriven och hjälpa till, tog emot Nyköping, såg dock inga kända ansikten..!

Vi var klara strax efter elva och hade tidigare bestämt att vi minsann skulle ta oss en sväng om på stan, vilket vi gjorde! Jag bestämde mig att jag skulle hålla mig till vatten hela kvällen så jag körde, det var en riktigt rolig bilresa som resulterade i ett visitkort genom vindrutan..Lättraggat i turkiet må jag säga ! Vi mötte upp de andra brudarna på Lemans som är lite av vårt nya favorit ställe i Antalya, det är ett grymt ställe med sjukt go mat, desserter och drinkar! Inredningen är också jätte cool och personalen super trevliga! Vi stanna en stund och sen drog vi till Jolly jokers, som vanligt spelade där ett live band och denna gång spelade de en massa sköna rock klassiker! Jag säger bara att utrycket "dansar aldrig nykter" försvann för mig den kvällen, FAN vad jag dansade och hade kul, helt underbar kväll och bästa av allt, måndagen var = LEDIG!

Upp på morgonen, samma repetoar som söndagen, träna, äta POOLEN! Simmade ett par längder och körde sen en låååång stretching i barnpoolen, hur underbart är inte det? Efter en halvdag nere vid poolen med favorit brudarna så lämnade alla byggnaden för att dra mot Alanya, ty dom är lediga idag, kvar var blott jag och Sanna. Vi bestämde oss för shopping i Terra city, ett nytt S***stort shopping center bara några kvarter bort, sagt och gjort! Sedan toppade vi dagen med middag och vin på Leman, kunde inte bli bättre ! Vi blev kvar länge och hade det super mysigt, tog sedan en taxi hem och gick till sängs !

Idag har vi haft service i Lara, snart skall vi åka ut till Belek för service där också. Det är skitkul att äntligen få vara ute lite på hotellen och träffa lite människor! Nu har jag precis ätit en smarrig sallad med fetaost och soltorkade tomater, dags att stänga ner datorn och göra sig redo för Belek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar