onsdag 8 juni 2011

Mys i Sverige !


Igår vaknade jag tidigt och kunde inte somna om, och tur var väll de eftersom jag tog mig tid att skriva klart ansökan! Somsagt så låg jag på altan och solade och funderade över vad jag skulle hitta på, då hörde Matilda av sig och frågade om vi skulle ta en tur till Nyköping för lite shopping, glass och mys med Josefine och Harry, så vi for iväg! Väl framme så hämtade vi lilla Harry på dagis, och om det var underbart att se de illa busfröet igen! Han är såååå söt! Sen åkte vi hem till Josefine och det var riktigt kul att få träffa henne igen också! Vi drack kaffe och pratade och begav oss sen in mot stan, blev en liten shopping runda och jag fick inhandla lite nya ting. Harry var med vild och galen som alltid, helt underbar. Vi tog en paus för lite mat och glass i solskenet och sen blev det bara en liten runda till innan vi bestämde oss för att åka hem. Jag har sett fram emot att få shoppa i Sverige, men FAN vad tråkiga kläder som finns i affärerna nu... helt sinnesjukt..!

Coola Harry äter glass !

Vi åkte och lämnade av Harry och Josefine och drog oss tillbaka till Gnesta, jag var jätte trött och ville bara gå och lägga mig så vi skilldes åt för att vila ut och vara pigga och glada till ikväll istället! Jag svidde om till jogging kläder och tog mig ut på min runda. Sen blev det duschen och sen kröp ja i säng, klockan var inte mer än halv åtta, jag kollade lite på film men stängde sen av för att försöka sova. De gick sådär, men tillslut kunde jag äntligen somna! Dock vaknade jag tidigt idag igen, ville somna om men kunde inte.. Kroppen är så van att gå upp tidigt! Men de är rätt skönt, så länge jag får mina 8 timmars sömn så är jag nöjd! Idag ska jag åka ut till mormor och farmor & farfar, ska bli jätte mysigt. Efter de blir det direkt till trosa för att färga slingor på Millas nya fina salong, ska bli kul ! Sen inför kvällen så väntar vin mys med mina älskade flickor, de ser jag fram emot starkt! Men nu, dags att göra sig klar inför dagens första projekt !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar