fredag 28 oktober 2011

Vekling !

Vekling är precis vad jag är idag, trött, seg och ont i precis hela kroppen.. Det var en lång dag igår, 2 flyg och en jävla massa väntetid. Lämnade Alanya vid 9 tiden på morgonen, kom hem strax efter 3 imorse.. Trött tjej. Men vi spenderade lite dötid på Terra city, och jag som inte skulle shoppa något lyckades faktiskt hitta samma tröja som städerskan på Royal "råkade" släng eller nåt...... Så jag köte helt enkelt en ny, funderade en stund på om jag skulle skicka kvittot till Royal och kräva pengar för den, men tror nog det skulle bli svårt!

När jag kom hem inatt/imorse var det riktigt riktigt kallt.. Vaknade flera gånger av att jag frös, fick klä på mig en massa kläder att försöka sova i, men gick inge vidare, så de blev ingen vidare sömn inatt heller. Men nu har jag hällt i mig 2 starka koppar kaffe, men knappt att det hjälper, är verkligen vek idag, skulle bara vilja ligga i sängen, se en film och mysa. Men nej, jag tänker inte acceptera att vara vekling, jag skall ta mig ut och springa strax, tror nämligen att jag fuskade lite igår... Drack en kaffe på starbucks, de är en del kalorier i dem. Men jag får helt enkelt springa bort dem idag. Annars har jag klarat mig än, satt återigen på burger king igår och väntade på ett flyg men höll mig från att falla för frästelsen, hade faktiskt tonfisk sallad med mig istället!

Idag skall jag bara studera GOL mellan 16-20 känns JÄTTE motiverande.... Yok. Men bara jag kommer ut på min runda så kanske jag vaknar till lite grann. Inatt skall jag få ordentlig sömn, hoppas jag iallafall på ! Nej, nu skall jag dra på mig träningskläderna och ta mig ut i den härliga solen ! Wish me luck !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar