torsdag 27 oktober 2011

Godmorgon !

En god morgon är precis vad det är ! Har precis kommit in från min långpromenad, riktigt härlig tid att gå på, få vakna tillsammans med solen som stiger över Alanya, underbart ! Nu sitter jag och äter frukost, min kokta ägg, gröna te och färskpressad jucie.. Jag tror att min kropp börjar tycka om mig igen nu när jag faktiskt i 3 dagar lyckats mata den med nyttiga näringsrika ting istället för alkohol och skit! Och efter bara 3 dagar mår jag så mycket bättre, är det inte lustigt? Jag blir så peppad och stolt när jag klarar att motstå sötsaker, som igår, då satt vi nästan 4 timmar på burger king på flygplatsen mellan flygen, och jag såg mitt stekhus som har varit favoriten under sommaren, och jag såg glassen, Sundae med choklad och caramell sås.. Mmm.. Men nej, jag höll mig helt och hållet ! Hade med mig en sallad och kokt broccoli, så jag köpte kycklingvingar, skalade bort allt skinn och blandade ner kycklingen i min sallad, gott !

Godmorgon Alanya !

Väl hemma igår så kom jag ut på min springtur också, blev ett träningspass i vardagsrummet efter det, så idag vaknar jag med träningsvärk, måste va den underbaraste känslan som finns ! Nästan iallafall! Efter mitt pas igår så avnjöt jag skivad mango med granatäppelkärnor och färskpressad granatäppel och blodapelsin jucie, sååå gott !

Nu skall jag strax till flygplatsen, blir en heldag i Antalya idag med mycket vänte tid mellan flyget, segt.. Men vi kanske tar en sväng till Terra city under dagen, skulle va trevligt, inte för att jag skall shoppa ett jota, måste spara mina pengar nu, har nämligen ett väldigt trevligt litet äventyr att se fram emot när jag kommer hem.... Längtar somfan !!! Imorgon har jag sovmorgon och skall bara studera gol i 4 timmar, helt okej schema! 17 dagar kvar nu... Sen får jag komma hem !!! Nu skall jag ha en underbar hälsosam och härlig dag ! Hoppas att ni får detsamma !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar