fredag 28 oktober 2011

Old pictures !

Jag tycker minsann att jag lyckades överkomma min veklighet riktigt bra idag ! Jag tog mig ut på min runda och körde ett ordentligt träningspass hemma efter den.. Det stärker, känns toppen ! Mycket mer än så har jag inte gjort idag.. Studerade Guide online, för tillfället händer det inte mycket där, så jag satt i princip på kontoret och studerade facebook, ibland behöver man ju det med.. hehe... Har legat i sängen nu och bläddrat igenom mina foto album jag har här på datorn och hittade bilder från i princip precis ett år sedan, den 30 oktober tog nämligen Sandra med mig ut på en hej vilt galen kväll i Nyköping. Vad jag minns så hade vi en toppen kväll och jag hittade en bild där vi faktiskt ser ganska så nöjda ut !

Happy night in Nypan !

Kan inte fatta att det var ett år sedan ! Känns som att det var igår.. Men snart kommer jag ju hem igen och då hoppas jag på fler vilda kvällar som denna! Det behöver man i vintermörkret ! Det är skönt att kika på gamla bilder ibland, för då vet man vilka det är man har där hemma som finns där när man kommer hem. Skall bli underbart ! Men nu ska jag se om jag kan få tag på nån bra film eller nåt som jag kan somna till så småningom.. Ha de !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar